می گن نیاز، مامان اختراع است!

منم الانه یک کاری کردم که از خودم خعلی خوشحالم!

عرض به حضورتون که سالها پیش که تو خونه چند تا تیر و تخته زدم،

دستگیره براش نذاشتم.

یعنی یارو گفت قیمتم با دستگیره معمولی است،

منم گفتم نزن!

بعد از سالها، چندی قبل با آبجی خانوم تو کوچه بودیم که ییهو به سرم زد دستگیره بخرم

خریدیم و چند ماهی هست که رو میزه!

اولش دریلمون دست خان داداش بود

بعدش که گرفتیم، دریل محترم خراب بود!

دو هفته ای طول کشید تا تعمیرش کردم،

بعد باید سرمته می خریدم

بعد که خریدم سر مته بزرگتری هم لازم بود

بعدش سرمته میانی و خلاصه،

بالاخره امروز تمام ادوات جفت و چور شد و رسیدم به این نقطه که بگم،

بهترین چیز، ابزار است!

آلات!

وقتی وسیله کاری جور نیست، جیگر آدمو خون می کنه آخرش هم نمی شه!

الانه شد!

سه سوت!

نه فقط واسه حرکات اینجوری ادوات و آلات بهترین چیز است بلکه تو تمام امور، حتی امر کثیف 30 یا ست،

شما اگه یک  عده داشته باشی که بتونی آلتشون کنی، کارت جلوست!

وگرنه عقب!

والله!

اینو می گفتم، یکی از محلها رو زیادی گود کردم و دستگیره ، آویزون شد ازش!

خخخخخخخخخ!

الانه که با یک تکه پلاستیک میوه ای واشر درست کردم پشتش و یک جوووووووووری ردیفش کردم که به عقل جن هم نمی رسید،

خعلی کیف کردم!

خدمت باشیم!